هدایت گستر

ساخت وبلاگ

اصفهان یکی از بزرگترین و زیباترین شهر های کشورمان ایران است که علاوه بر جاذبه توریستی و گردشگری، یکی از پیشرفته ترین شهر های صنعتی ایران به شمار می رود. در این شهر کارخانه های بزرگ و مشهوری وجود دارد که علاوه بر، برطرف کردن نیاز کشور، محصولاتشان را با سایر کشور های جهان صادر می کنند. تولیدی لامپ اصفهان نیز به یکی از شغل های خوب تبدیل شده است که علاوه بر سوددهی، برای سایر افراد ایجاد شغل می کند. خط تولید، در کارخانه های تولید لامپ در اصفهان بسیار پیشرفته است و لامپ با بهترین دستگاه ها و باکیفیتی بالا تولید می شوند. 

متخصصین در تولیدی لامپ اصفهان همواره در تلاش اند که طبق آخرین تغییرات تولید لامپ در جهان و بروز ترین و پیشرفته ترین نوع ممکن لامپ ها را طراحی و تولید کنند و به دست مصرف کنندگان برسانند. این لامپ ها در سراسر شهر اصفهان پخش می شود و بعد به سایر شهر های کشور فرستاده می شود تا هیچ شهری با کمبود لامپ های مختلف از برندهای معتبر، مواجه نبوده و روشنایی مهمان همه خانه ها باشد.

کیفیت بالا و قیمت مناسب برای انواع لامپ
انواع مختلف تولیدی لامپ در اصفهان مانند تمامی شهرهای دیگر تمام تلاش خود را به کار گرفته اند که با بهترین کیفیت لامپ ها را تولید کنند. این لامپ ها از طول عمر بالا و نوردهی عالی برخوردار هستند. در انتها نیاز داریم خاطرنشان کنیم که وجود تولیدی لامپ، نه تنها در اصفهان، بلکه در تمامی شهرهای ایران، موضوع بسیار امیدوارکننده ای دال بر پیشرفت کشور عزیزمان ایران، در زمینه طراحی و تولید داخلی انواع لامپ بدون نیاز به واردات می باشد. 

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : تولیدی لامپ, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 135 تاريخ : سه شنبه 29 شهريور 1401 ساعت: 14:59

یکی از مهم ترین مزیت هایی که می توانیم برای این نوع از لامپ ها تعریف کنیم، کیفیت نوری بسیار بالا می باشد. این عبارت به این معناست که شما به راحتی می توانید با کمک این لامپ ها، یک منبع نور با قابلیت توزیع یکنواخت نور داشته باشید که از کیفیت نوردپردازی بسیار بالایی نیز برخوردار است.
دومین مزیت استفاده از لامپ پنلی، طول عمر بالای آن ها است. این لامپ های پنلی یکی از بهترین گزینه هایی هستند که شما می توانید بر روی آن ها به عنوان یک منبع نورپردازی با طول عمر بالا حساب کنید.
صرفه جوی در مصرف انرژی، سومین مزیت این مدل لامپ ها تعریف می شود. این لامپ ها را دوست دار محیط زیست تعریف می کنند و این عبارت به این معناست که لامپ های پنلی، یکی از کم مصرف ترین انواع لامپ ها معرفی می شوند.
علاوه بر صرفه جویی در انرژی، صرفه جویی در هزینه ها را نیز می توانیم یکی دیگر از مزیت های لامپ های پنلی معرفی نماییم.
و مزیت آخر، انعطاف زیاد این لامپ ها برای استفاده در محیط ها و طراحی های داخلی متنوع ، عنوان خواهد شد. 

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : قیمت لامپ پنلی, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 100 تاريخ : دوشنبه 28 شهريور 1401 ساعت: 14:59

یکی از مهم ترین عواملی که تاثیر بسزایی بر روی قیمت لامپ های ال ای دی دارد، نوع مدار درون آن ها است. لامپ های ال ای دی، دارای چندین نوع مختلف مدار دارند که هر کدام دارای لامپ های ال ای دی یا دیود های نور دهنده متنوعی هستند و توان مصرفی هر کدام نیز متفاوت است. دیود های نوری که درون لامپ های ال ای دی قرار دارند دارای انواع مختلفی همچون اس ام دی، فیلامنت و ......  هستند. که مناسب ترین آن ها از لحاظ قیمت، دیود های اس ام دی است.

یکی دیگر از عواملی که نقش بسزایی بر روی قیمت لامپ های ال ای دی دارد، نوع لامپ است. به طور کلی، لامپ های ال ای دی به سه دسته سی او دی، فیلامنت و اس ام دی تقسیم می شوند. لامپ های ال ای دی اس ام دی، رند بازار هستند و از قیمت بسیار مناسب و طول عمر بالایی برخوردار هستند. همانطور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، لامپ های ال ای دی دارای انواع مختلفی هستند. پیشنهاد می شود برای استعلام قیمت لامپ های ال ای دی در انواع مختلف، به وبسایت های معتبر مراجعه نمایید.

 لامپ ال ای دی LED یکی از پرطرفدارترین انواع لامپ ها در بین مصرف کنندگان هستند. این لامپ ها همان طور که از نامشان پیداست از دیودهای نورافشان تشکیل شده اند و زمانی نوردهی دارند که جریان الکتریسیته به این دیودها برسد. به طور کلی خود واژه LED نیز مخفف عبارت Light Emitting Diode و به معنای دیود نورافشان می باشد. کیفیت این لامپ ها بسیار بالا است و معمولاً طول عمر بسیار زیادی دارند و از مصرف انرژی کمی نیز برخوردار هستند. تجمع این ویژگی ها در کنار یکدیگر باعث می شود تا لامپ های ال ای دی یکی از بهترین انتخاب ها برای تامین روشنایی محیط های مختلف باشند. در ادامه درباره این مدل لامپ ها بیشتر توضیح خواهیم داد.

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : قیمت لامپ ال ای دی, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 136 تاريخ : شنبه 26 شهريور 1401 ساعت: 22:18

اینکه بخواهیم درباره قیمت لامپ حبابی به صورت کاملاً دقیق صحبت کنیم، حقیقتا تلاش بی فایده ای را پیش خواهیم گرفت، چرا که قیمت لامپ های حبابی به صورت دقیق، به عوامل بسیار مختلفی بستگی دارد. یعنی ما هرگز نمی توانیم یک قیمت ثابت را به عنوان قیمت لامپ های حبابی در نظر بگیریم؛ چرا که این قیمت بر اساس فاکتورهای خاصی توسط صنف و یا خود کارخانه های تولید لامپ، تعیین می شود؛ و می تواند بر اثر نوسانات ارزی مختلف نیز، دائما در حال تغییر باشد. 

به طور کلی باید خدمت تان عرض کنیم که لامپ های حبابی انواع بسیار بسیار تنوعی دارند که هر کدام از این انواع نیز با توجه به ابعاد، شکل ظاهری، کاربرد، میزان توان و قدرت نوردهی و انعطاف مدل آن و حتی بسته بندی و برند تولید کننده لامپ، قیمت گذاری می شوند! می بینید؟! تغییر هر کدام از این موارد می تواند بر روی قیمت نهایی لامپ حبابی تاثیر بسیار زیادی بگذارد. بنابراین قیمت لامپ حبابی مجموعه ای از فاکتورهای متغیر و مختلف است که بر اساس شرایط بازار و برندها تعیین می گردد. 

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : قیمت لامپ حبابی, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 212 تاريخ : سه شنبه 22 شهريور 1401 ساعت: 16:56

خوب؛ حتماً می دانید که هر چقدر تنوع یک محصول زیادتر باشد، لیست قیمت ارائه شده برای آن نیز طولانی تر خواهد بود. عوامل موثر بر قیمت لامپ، شامل فاکتورهای زیادی می شوند که هر کدام به نوبه  خود یک عامل تعیین کننده قیمت برای محصول مورد نظر خواهند بود. به عنوان مثال، یکی از مهم ترین فاکتورهای تعیین کننده قیمت لامپ، برند و کارخانه تولیدکننده لامپ می باشد. به هر حال کارخانه های مختلفی وجود دارند که در زمینه طراحی و تولید انواع لامپ فعالیت می کنند. یادتان باشد که هر چقدر کیفیت کار یک کارخانه بالاتر باشد، به مراتب آن کارخانه معروف تر و محصول آن کارخانه مطرح تر خواهد بود. بنابراین طبیعی است که یک سری کارخانه ها به صورت یک برند معتبر در زمینه تولید لامپ کار کنند که این برند، صد در صد، تاثیر زیادی بر روی قیمت لامپ خواهد گذاشت. 

مورد بعدی، نوع و مدل لامپ است. لامپ ها به اشکال مختلفی طراحی و تولید می شوند و علاوه بر طرح کلی لامپ و شکل آن، ویژگی های فنی آن نیز می تواند یکی از عوامل موثر بر قیمت لامپ باشد. در کنار این موارد، ولتاژ لامپ و توان تعیین شده برای آن نیز از عوامل تاثیرگذار بر قیمت لامپ هستند. فاکتورهایی که هر چقدر مقدار تعریف شده برای آن ها بیشتر باشد، قیمت لامپ نیز به همان نسبت بالاتر خواهد رفت. در کل باید خدمت تان عرض کنیم که ریز به ریز جزئیات و مشخصات فنی یک لامپ می تواند به صورت مستقیم و حتی غیر مستقیم بر روی قیمت نهایی تاثیرگذار باشد. شاید باورتان نشود اما مسئله ای مانند بسته بندی محصولی  مانند لامپ نیز می تواند تعریف کننده قیمت نهایی برای محصول باشد. 

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : لیست قیمت لامپ, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 130 تاريخ : يکشنبه 6 شهريور 1401 ساعت: 16:26

فاکتورهای خیلی زیادی هستند که می توانند مزیت های لامپ های اس ام دی را تعریف نمایند. در ادامه به بررسی مهم ترین این فاکتورها خواهیم پرداخت.
گستره نور مناسب: زاویه پخش نور برای این لامپ ها، چیزی حدود 120 درجه تعریف می شود. این زاویه نشان دهنده این است که گستره نوررسانی توسط این لامپ بسیار زیاد است. در واقع شما با نصب انواع لامپ های اس ام دی، یک گستره نور مناسب و بدون زاویه های شدید خواهید داشت که فضا را برای شما دلنشین تر می کند.
طول عمر بالا: مزیت دیگری که اکثر لامپ های اس ام دی از آن برخوردار هستند، این است که طول عمر این لامپ ها به شدت بالاست. در واقع هزینه ای که برای خرید این لامپ ها پرداخت می شود با کارایی و طول عمر بالای این لامپ ها دوباره تامین خواهد شد.
صرفه جوی در مصرف انرژی: شاید این مورد یکی از مهم ترین موارد باشد که ما از یک لامپ با کیفیت انتظار داریم. لامپ های اس ام دی، یکی از مهم ترین و بهترین لامپ هایی هستند که شما می توانید داشته باشد. بهره نوری بالای این لامپ ها، حاصل تکنولوژی و فناوری به کار رفته در آن ها می باشد.
کم کردن حرارت ناشی از ایجاد نور: داغ شدن و بالا رفتن حرارت کلی لامپ، یکی از مهم ترین موضوعاتی است که می تواند لامپ را از بین ببرد. اما لامپ های اس ام دی از این قابلیت برخوردار هستند که وجود آلومینیوم در ساختار PCB بُرد و همچنین در بدنه لامپ ها این زمینه را فراهم می کند که گرمای زیاد ناشی از روشن ماندن لامپ را به خود جذب کرده و از داغ شدن ال‌ ای دی‌ های لامپ و در نهایت از کار افتادن یا سوختن آنها جلوگیری به عمل می آورد. 

 

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : هدایت گستر, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 138 تاريخ : سه شنبه 1 شهريور 1401 ساعت: 13:59